Basic Tutorials 基本チュートリアル

This is the first series of tutorials for Rainmeter. It is meant to follow Getting Started and assumes that you have gone through the steps described there. If you have not been through these steps, you should start here.これがRainmeterの最初のチュートリアルシリーズです。これは「はじめに」に従うことを目的としており、そこに記載されている手順を実行したことを前提としています。あなたがこれらのステップを経ていないならば、あなたはここから始めるべきです

This series starts by creating a simple first skin, then covers the anatomy of Rainmeter skins, focusing on each of the basic skin properties in turn:このシリーズは単純な最初のスキンを作成することから始めて、それからRainmeterスキン解剖学をカバーして、順番にそれぞれの基本的なスキン特性に焦点を合わせます:

  • Meters
    A skin's display elements. How to create objects that can be seen and clicked.Meters
    スキンの表示要素。表示およびクリックできるオブジェクトを作成する方法

  • Measures
    A skin's informational elements. How to pull data from your computer or the Internet.対策
    スキンの情報要素。コンピュータまたはインターネットからデータを取得する方法

  • Bangs
    A skin's interactive elements. How to send commands to Rainmeter or other applications.前髪
    スキンのインタラクティブな要素。Rainmeterまたは他のアプリケーションにコマンドを送信する方法。

  • Updates
    A skin's internal clock. How to control the timing and synchronicity of skin events.
    スキンの内部時計を更新します。スキンイベントのタイミングと共時性を制御する方法

  • Variables
    A skin's data elements. How to manipulate independent strings that are used to store many kinds of information.変数
    スキンのデータ要素。さまざまな種類の情報を格納するために使用される独立した文字列を操作する方法。

This series is in development. Check back soon for the first installment.このシリーズは開発中です。最初の分割払いのためにもうすぐチェックしてください。


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